Hlavní informace

5Q pro tým Mindflow

5q-pro-jana-popa-z-mindflow

Povinnosti se občas v životě nakupí tak, že se ocitáme ve velkém fyzickém i psychickém vytížení. Potřebujeme být na více místech naráz, intenzivně pracovat, soustředit se, a udržovat tak svůj mozek v dlouhodobé permanenci. Zatímco se ještě nikomu nepodařilo přijít s produktem, který by člověka dokázal rozdvojit, produkty pro duševní stimulaci už k dispozici máme.

A díky týmu Mindflow Lab se můžeme nyní "nakopnout" efektivněji a zdravěji než dosud. Za všechny studenty, kreativce a pracovníky jsme v novém díle našich 5Q proto vyzpovídali Jana Popa, který nám stimulant Mindflow lépe přiblížil a představil celý projekt, kterým se studenti rozhodli pomáhat v soustředění nejen svým kolegům. Možná ten šálek kávy, který máte zrovna po ruce, už brzy nebudete potřebovat!

1) V čem spočívá inovativnost produktu Mindflow? Co nového vašim zákazníkům přináší?

Mindflow kombinuje sedm přírodních látek pro efektivnější práci a učení. Můžete ho vnímat i jako alternativu kávy nebo oblíbených "energeťáků", protože podporuje uvolněnost, bdělost a maximální soustředění. Účinek přitom nastupuje už do 20 minut a trvá minimálně 3 hodiny. Cílem je dosáhnou stavu „flow", kdy váš mozek jede naplno, myšlenky neutíkají a vy jste na vrcholu své produktivity.

Od ostatních stimulantů se Mindflow liší formou i složením. Jednotlivé látky a jejich poměry jsou namíchány tak, aby se synergicky doplňovaly a výsledný účinek byl co nejlepší. Formu tobolky jsme zvolili proto, že nám umožňuje použít jen čisté extrakty, takže v Mindflow nenajdete konzervanty, barviva, cukr ani jiná sladidla, kterých je v dnešním jídle více než dost. Přidejte k tomu, že tobolku si s sebou můžete vzít kamkoliv a že její konzumace nevyžaduje žádnou přípravu, a máte jasno! :)

2) Od samotné myšlenky až po první prodaný produkt, jak dlouho vám trvala příprava Mindflow? Popište nám příběh, který se odehrával v pozadí.

Na začátku jsme byli jen parta kamarádů, kteří měli kromě studia i kupu dalších zájmů. Jako všichni jsme zažívali ty frustrující chvíle, kdy s blížícím se deadlinem pouze sedíte za stolem, myšlenky vám neustále odbíhají a nedokážete už vůbec držet pozornost. Často jsme také večer přicházeli vyčerpaní po škole, práci nebo tréninku na byt, kde bylo potřeba se ještě několik hodin učit. Chtěli jsme náš čas využít co nejefektivněji a zkoušeli všechno možné. V první řadě nám záleželo na přírodním složení a kvalitě. Chtěli jsme se vyhnout tunám cukru, taurinu a kofeinu, které sice nakopnou, ale místo bdělosti, klidu a soustředění se často dostaví spíš pocit roztěkanosti a nutkání běžet do fitka zvedat železa.

Začátkem loňského října jsme začali zkoumat vědecké studie o jednotlivých látkách a zkoušeli v laboratoři míchat jejich první kombinace. Jako pokusné myši nám pomáhali lidé z našeho okolí, většinou pracující studenti. Nutno dodat, že všichni přežili a tímto bychom jim rádi ještě jednou poděkovali za ochotu a odvahu. Každý týden testovali nové kombinace látek, které jsme v laboratoři připravili, a na základě jejich hodnocení jsme se posouvali dál. K finální verzi Mindflow jsme dospěli koncem května a po vyřízení právních záležitostí a registraci vstoupili v půlce června na trh.

MF1

3) Máte přehled o tom kolik kusů už jste prodali? Plánujete vyrábět Mindflow i v nějaké modifikované podobě, případně chystáte další produkty?

Zjistili jsme, že o Mindflow nemají zájem jen studenti. Nakupuje u nás i spousta pracujících lidí, kteří chtějí využít svůj čas v práci efektivně, myslí na své zdraví a zároveň jim záleží na kvalitě. Dnes už se počet našich zákazníků počítá v nižsích tisících. Snažíme se budovat pod Mindflow vlastní komunitu a metrikou pro nás jsou zejména dlouhodobí spokojení zákazníci. Dá to práci - píšeme vlastní blog, vytváříme edukační obsah, který sdílíme na sociálncíh sítích, připravujeme vlastní workshopy a přednášky o zdraví a produktivitě. Kupředu nás ale žene pozitivní zpětná vazba a vědomí, že to, co děláme, má smysl.

Pro nás to ani zdaleka není jen o tobolce pro efektivnější práci. Chceme vybudovat brand, který se stane synonymem produktivity a lepšího životního stylu. Plánujeme i další produkty, které budou stejně jako Mindflow založené na našich vlastních hodnotách - vědeckém přístupu, důrazu na zdraví, transparentnosti a nekompromisní kvalitě. Radši ale budeme mít jeden nebo dva produkty, které budou špičkou ve své kategorii, než kopu průměrných.

4) Jak při propagaci produktu komunikujete se zákazníky? Máte nějaké konkrétní marketingové plány do budoucna?

Zatím jsme upřednostňovali sociální sítě, kde můžeme snadno oslovit všechny, které zajímá produktivita a kteří chtějí svůj čas využít naplno. V budoucnu se budeme čím dál více orientovat i na osobní kontakt. Jak už jsem zmínil, plánujeme vlastní přednášky a vzdělávací workshopy. Mindflow nebude jen produkt, ale i edukační platforma pro popularizaci vědy z oblasti zdraví a lepšího žívotního stylu. Tuhle část bereme hodně vážně a proto už teď rozšiřujeme tým o další členy s dokončeným medicinským a chemickým vzděláním.

MF2

5) Všimli jsme si, že rovněž kladete velký důraz na ekologii. Jaké další hodnoty jsou pro vás v Mindflow důležité?

Šetrnost k životnímu prostředí je pro nás důležité téma. Všechno až na lahvičku je z přírodního materiálu. Co se samotné lahvičky týče, už teď hledáme lepší řešení.

Kromě ekologie si zakládáme především na vědeckém přístupu a transparentnosti, což vnímáme jako standard každé zodpovědné firmy. Pracujeme výlučně s ověřenými vědeckými studiemi a u všech informací uvádíme zdroje. Kompletní složení Mindflow je veřejné a nehrajeme si na nic, co neumíme. Netvrdíme, že Mindflow musí být nutně nejlepší řešením pro každého. Pokud ho zkusíte a nebudete spokojeni, vrátíme vám peníze včetně poštovného.

Naprosto klíčová je pro nás také kvalita. Vyrábíme v Česku, používáme pouze certifikované suroviny z EU a složením je Mindflow vhodné například i pro vegany. Rozhodně nejdeme nejlevnější a nejlehčí cestou. Tomu, co děláme, ale věříme. To je pro nás zásadní.

MINDFLOW TEAM

 mindflowlab

Zleva:

Jan Pop - marketing
Jakub Chvosta - vývoj produktu
Petr Šulc - design
Ondrej Mrkus - produktový management